dijous, 15 de novembre del 2012

CLUB ATLETISME CSNOVELLES

Fa uns quants anys les meves filles corrien amb el club Atletisme Canovelles i nosaltres com a pares en tocava portar-les a totes les curses i la varitat que cada cap de setmana ens quedavan sorpresens de lo importan que es, sobretot en aquestes edats tenir un esport i uns monitorts que els animesin a practica-lo, i aquet es el cas dels nois i noies que estan en el club atletisma de Canovelles, tenen uns valor que a molts joves el convendria tenir. Gracies a tots.

1 comentari:

  1. Hola, Montse.
    Segurament vam coincidir en el Club d'Atletisne.
    Jo vaig ser entrenador durant uns anys, però portava als nens més grans. Va ser una bona etapa
    en la meva vida, vaig coneixer alguns pares que estaven molt implicats i acompanyaven els seus fils
    i, al contrari, havía pares que mai anaven.
    Estic totalment d'acord amb tu quan et refereix als valors, jo sempre he dit que els nois-es han d'estudiar i fer qualsevol esport.
    Està demostrat que els nens que fan esport amb asiduitat, rendeixen més en els estudies, perquè
    la disciplina i l'ordre es pot extrapolar a les dues activitats.
    L'esport gaudeix de bona salut.
    Salutacions

    ResponElimina